OdporúčameZaložiť web alebo e-shop
 

Pre Webmasterov
LACNO FUNNY OKNA ONLINE HRY Okná Zárobok

1000 sposobov - Zarábajte na internete

- Zlatá horúčka "dot.com" už vyrobila mnoho milionárov, ale stále je veľa peňazí v doménovom realitnom byznise, a stále tam čakajú dobré príležitosti. Dobrá .com doména už síce môže byť ťažšie nájditeľná, ale je mnoho dobrých domén s inými príponami. A o nich sa diskutuje vo viacerých diskusných fórach. Kúpte si doménu s dobrým názvom za pár dolárov, a ponúknite ju na predaj na stránkach kde sa predávajú domény.

 

- Stratili ste inšpiráciu? Poobzerajte sa na SEDO (http://www.sedo.com) a podobných stránkach kde sa kupujú a predávajú domény. Ak sa naučíte dosť o tomto trhu aby ste dokázali rozoznať príležitosti, môžete si zarábať na živobytie kupovaním existujúcich domén a ich následným predajom.

- Ak ste šikovní, môžete urobiť slovníkovú kontrolu na všetky dostupné doménové mená, porovnať výsledok s najčastejšie vyhľadávanými výrazmi a PayPerClick cenami v hlavných reklamných sieťach, a takto nájsť tie ktoré budú najviac ziskové. Ak dokážete nájsť doménové meno ktoré je často hľadané, môžete použiť program na parkovanie domén. Alebo môžete na danej doméne zverejniť trochu relevantného obsahu, získať jednu lebo dve linky, a vyhľadávače vám začnú posielať návštevníkov. A ak fráza ktorú ľudia píšu do vyhľadávačov presne sedí s vaším doménovým menom, získate veľkú výhodu vo vyhľadávačoch.

 

- Ak ste šikovný a jazykovo zdatný, budete to robiť vo viacerých jazykoch. A nebudete platiť za doménu skôr ako ju zdarma vyskúšate 5 dní, aby ste sa uistili že naozaj má predpokladaný počet návštevníkov a konverzný pomer je dobrý.

 

- Preklepy. Veľké príležitosti existujú na trhu preklepov. Ľudia ktorí sa chcú dostať na vybrané stránky urobia preklep a skončia na vašich stránkach, kde im predáte svoje veci. Existuje mnoho nástrojov ktoré nájdu vhodné preklepy (http://www.google.com/search?num=100&hl=en&c2coff=1&q=finding+typo+tool&...). Môže byť niečo ľahšie?

- Doménové parkovanie a priami návštevníci. Ľudia si často len tipnú názov stránky. Ak chcú napríklad murára, vyskúšajú murar.com, aj keď nikdy predtým na takej stránke neboli. Nájdite výrazy ktoré ľudia môžu skúsiť priamo napísať do internetového prehliadača, kúpte príslušné domény a zaplňte ich reklamami. Existuje niekoľko reklamných programov na speňaženie vašich zaparkovaných domén (http://www.google.com/search?num=100&hl=en&c2coff=1&q=monetizing+parked+...). Alebo môžete tento prístup skombinovať s predchádzajúcim nápadom a nakúpte aj príslušné preklepy na zarábanie peňazí cez Internet.

- Nahoďte háčiky. Ľudia niekedy zabudnú obnoviť registráciu svojich domén a tieto im expirujú. Ich získanie vám dá návštevnosť zo stránok ktoré linkujú na túto doménu, od ľudí ktorí majú uložený odkaz na danú doménu, atď. V niektorých prípadoch môže byť táto návštevnosť vysoká. Za predpokladu že ste dostatočné rýchly a stihnete nahradiť pôvodný obsah vaším podobným obsahom, môžete získať veľmi výnosný byznis.

- Variácia predchádzajúcich nápadov. Predajte doménu nazad predchádzajúcemu majiteľovi. Predtým sa však dôkladne oboznámte s pravidlami obchodovanie pre daný typ domény. Ak napríklad vlastníkovi .com domény spravovanej ICANN pošlete správu že máte jeho doménu a že mu ju vrátite za 10 tisíc dolárov, ste stratení. Môže to vyzerať ako žiadosť o výkupné. Taktiež môžete zaregistrovať príslušné doménové meno na myspace.com, blogger, mybloglog, alebo ďalších často navštevovaných destináciách. A potom už len pozorujte ako sú nahnevaní na svojich internetových poradcov za to, že im poradili zaregistrovať všetky .info domény, ale nespomenuli si na dôležitosť ochrany značky zaregistrovaním príslušného myspace priestoru (a ostatných). A nestojí vás to nič.

- Prevádzkujte služby správy domén. Mnoho webmasterov má veľké portfólio domén. A mnoho z nich sa chce zbaviť nudnej práce týkajúcej sa ich manažmentu. Môžete prevádzkovať ich DNS, alebo len ponúkať službu ktorá im pre ich domény pripomenie keď príde čas na ich obnovu. Alebo ponúknite automatizovanú monitorovaciu službu, ktorá im povie keď je nejaká z ich domén nedostupná.

- Založte adresár domén na predaj. Môžete zarábať peniaze len za to že dovolíte aby domény boli zobrazené vo vašom adresári.

- Ak prevádzkujete službu ktorá umožňuje kontakt nákupcov a predajcov domén alebo stránok, môžete zarábať na dodatočných službách, ako napríklad poskytovanie zmlúv. Aby ste získali nejaké nápady, chodte sa pozrieť na to čo ponúkajú existujúci sprostredkovatelia predaja domén.

-Prevádzkujte službu vyhľadávania domén. Skúste hádať čo sa deje keď výrobca hľadá meno pre svoj nový model auta. Alebo keď hľadá meno pre novú kolekciu oblečenia. Potrebujú obchodnú značku a patent, a taktiež aj doménový prieskum. Aby zistili koľko kombinácií slov obsahujúcich ich nové meno už na internete existuje a koľko ich treba kúpiť. S niekoľkými doménovými nástrojmi ako napríklad (http://www.google.com/search?hl=en&q=DNS+tools+&btnG=Google+Search&meta=), a trochou času by ste im mohli poskytnúť službu, za ktorú by zaplatili veľa peňazí.

 

- Založte si svoju vlastnú krajinu. Áno, čítate to správne. Ak ste počuli o Sealande (http://www.sealandgov.org/) tak viete že založenie svojej vlastnej krajiny nie je až také nereálne. Akonáhle máte svoju vlastnú krajinu, môžete požiadať o svoju vlastnú top level doménu. A predávať milióny domén.

 

- Poskytujte doménové služby pre iné byznisy, a potom im pošlite proforma faktúru. Vysvetlite im že tentokrát je to zadarmo, ale že budete pre nich naďalej s radosťou pracovať za malý poplatok. Napríklad, existujú tisíce veľkých spoločností ktorých neporiadni webmastri neurobili redirekt z ich www-verzií na ich nie www verzie stránok (a naopak). Jeden podnikateľ zarobil niekoľko tisíc len na tom, že ukazoval spoločnostiam ako strácajú stovky návštevníkov každý rok len na tom že sa ocitnú na stránkach kde nič nenájdu.

 

 Nákup a predaj internetových firiem

 

  Mnoho stránok funguje v režime auto-pilota. Bežná cena za ktorú sa predávajú tieto stránky je ich 12-24 mesačný čistý zisk. Ak stránku nezničíte, môžete vložený kapitál získať nazad už za 12 mesiacov, a potom ... môžete stránku predať a zarobiť vložený kapitál ešte raz. Môžete zdvojnásobiť svoj kapitál každý rok. 100 percentná ziskovosť.

- Nákup a predaj stránok nevyžaduje tak veľa kapitálu ako by sa mohlo zdať. Podobne ako pri nehnuteľnostiach, kúpite takú ktorá vyžaduje opravu. Opravíte ju a predáte s veľkým ziskom. Akurát že pri webových stránkach sa nemusíte zapodievať s nájomníkmi.

- Čo hovoríte na ovládnutie vybraného malého trhu? V katalógu si nájdete kategóriu obsahujúcu stránky ktoré neboli dlho aktualizované, kúpite ich, spojíte ich obsah, a zrazu vlastníte resp. ovládate celý daný malý trh. Toto otvára mnoho príležitostí.

 

Ako sa kupuje Web - 14 rád pre prvý nákup

Kúpenie zavedenej webovej stránky môže predstavovať rýchly spôsob vybudovania vášho domáceho internetového byznisu.

Zavedené stránky už obvykle majú vybudované back-linky, page-rank aj návštevnosť. Obyčajne trvá aj rok vybudovať si pozíciu v Google, a kúpa zavedenej stránky je dobrá cesta na urýchlenie tohoto procesu.

Ak je nákup vedený správnym spôsobom, môže priniesť uspokojivé výsledky pre všetky strany. Ale existuje reálne riziko že kupujúci alebo predajca nedostane to čo očakával.

Tu je niekoľko rád, ktoré vám pomôžu s prvým nákupom:

  • Bol už web niekde ponúkaný? Skontrolujte hlavné miesta kde sa predávajú Internetové stránky, napríklad http://webtrh.cz/, http://forums.digitalpoint.com/forumdisplay.php?f=52, http://marketplace.sitepoint.com/, http://www.webmasterworld.com/, atď. Ak sa tam stránka ponúkala a nebola predaná, skúste pochopiť príčinu.
  • Skontrolujte reputáciu predajcu. Väčšie fóra majú obyčajne systém budovania reputácie, ktorý ukazuje spätnú väzbu od predajcových predchádzajúcich zákazníkov. Spýtajte sa kde inde ešte predajca predával weby.
  • Snažte sa zistiť skutočnú príčinu predaja. Ako dlho už predajca vlastní danú stránku. Či ju sám vybudoval. Ak nie, za koľko ju pôvodne kúpil. Prečo predáva, Aké iné weby ešte vlastní. Čo urobil pre rozvoj daného webu.
  • Zistite návštevnosť webu. Použite http://www.alexa.com/ a pozrite si informácie o návštevnosti ktoré vám predajca poskytol. Požiadajte o prístup do štatistického programu používaného predajcom, aby ste overili ním dodané informácie. Zistite si odkiaľ prichádzajú návštevníci. Je to z jedného miesta, alebo z viacerých zdrojov?
  • Pozrite sa na page-rank stránky. Je falošný? Môžete to skontrolovať tu: http://www.seologs.com/pr-check/pagerank.html alebo jednoducho vyhľadať v Googli výraz info:adresawebu.domena
  • Prichádzajúce linky. Koľko prichádzajúcich liniek odkazuje na danú stránku? Pochádzajú z jedného miesta alebo z viacerých webov? Koľko z tých webov vlastní predajca? Zostanú tie linky funkčné aj po predaji?
  • Obsah webu. Je obsah webu unikátny, alebo bol skopírovaný z iných stránok? Urobte si rýchly prieskum vybraním nejakej vety z webu, a jej vyhľadaním v presnom znení (v úvodzovkách) cez Google. Nachádza sa aj na iných stránkach? Ako aktuálny je obsah webu a ako často musí byť aktualizovaný? Taktiež skontrolujte životnosť obsahu - zostarne rýchlo, alebo bude užitočný ešte zopár rokov?
  • Čas venovaný údržbe. Ak kúpite web ktorému budete musieť venovať veľa času pri jeho udržiavaní, mal by vám prinášať naozaj veľa peňazí. Ináč vám nezostane žiadny čas na rozvoj vášho byznisu. Skúste odhadnúť koľko úsilia a znalostí vyžaduje údržba kupovaného webu.
  • Administrácia stránok. Sú stránky vytvorené pomocou špeciálneho kódu, alebo je použité štandardizované riešenie? Sú stránky zašifrované? Špeciálne alebo zašifrované stránky sú náročnejšie na údržbu a prípadné zmeny. Je potrebné platiť ročné licenčné poplatky? Aká je stabilita kódu? Štandardné riešenia majú obyčajne širokú používateľskú základňu a dostupnú podporu, takže je jednoduchšie ich aktualizovať a opravovať prípadné problémy, samozrejme ak sami nie ste expert pre dané riešenie.
  • Kvalita zárobkov. Aká je pravdepodobnosť, že predajcom udávaný príjem je udržateľný? Budete musieť hľadať inzertné siete alebo affiliate programy aby príjmy pokračovali? Ak áno, ako náročné je dostať sa k nim? Budete musieť držať nejaké skladové zásoby, robiť nákupy, atď.? Má predajca nejaké špeciálne znalosti alebo schopnosti, ktoré sa musíte naučiť, aby ste udržali web funkčný?
  • Hosting. Aký typ hostingového účtu je potrebný, a aké náklady sú do neho zahrnuté? Ako obtiažne je presunutie webu na iný hosting? Je v predajnej cene zahrnutá aj asistencia predajcu pri presune? Je daný typ webu akceptovaný u vášho obľúbeného hostingu?
  • Konkurencia. Môže predajca po predaji nainštalovať niekde inde kópiu daného webu a začať vám robiť konkurenciu?
  • Mailové zoznamy. Sú mailové zoznamy webu zahrnuté v ponuke?
  • Príjem. Aký je mesačný príjem, za čo najdlhšie obdobie? Aké sú zdroje príjmu? Ako stabilný je príjem? Ako veľa pochádza z Adsense? Nie je web/predajca v súčasnosti na čiernej listine (u Adsense, v Googli, ...)?

Práca na webe

  Existuje niekoľko druhov prác ktoré sú platené "od hodiny", ale tie lepšie platené sú už pravdepodobne zazmluvnené. Niektoré príklady: copywriting, proofreading internetových stránok / kníh / newsletterov, atď. (http://www.elance.com/)

  Odpovedanie na e-maily alebo telefóny. Buďte jeden z personálu prvej úrovne podpory pre nejakú spoločnosť. Filtrujte ľahké otázky odkazovaním používateľov na príslušnú sekciu ich manuálu, a eskalujte iba špeciálne problémy. Takto ušetríte spoločnosti čas ich odborníkov a poskytnete im hodnotnú službu za ktorú zaplatia. Variácia na túto tému je chatovací help, pri ktorom sedíte za počítačom a chatujete s používateľmi ktorí sa nachádzajú na webových stránkach spoločnosti, potrebujú pomôcť, a klikli na HELP tlačidlo. V niektorých prípadoch je pre takúto prácu potrebné zaškolenie.

  Ste dobrí v dizajnovaní webových stránok, HTML alebo CSS? Vytvorte konkrétne návrhy (templejty) a ponúknite ich na predaj. Každý jeden môžete predať niekoľko krát tým webmasterom, ktorí nemajú čas alebo trpezlivosť vyvinúť si vlastné.

  Monitorovanie Wikipédie / diskusných fór / blogov a hľadanie zmienky o konkrétnom mene, značke, atď. Nedávny výskum ukázal že niektoré články Wikipédie boli manipulované politickými stranami. Nechceli by ich oponenti vedieť o každom pokuse o manipuláciu faktov? Nájdite si niekoho kto potrebuje takýto druh informácií a nechajte si za ne zaplatiť. Musíte byť proaktívny, lebo tento druh práce nie je veľmi inzerovaný. Ale na druhej strane toto vám dáva výhodu, lebo ak niečo nie je inzerované, veľa ľudí o tom ani nevie.

   Adresáre - založte nejaký. Webmasteri platia za to aby boli zobrazení v adresároch. Čím lepší bude váš adresár, tým viacej si môžete pýtať za registráciu. Ručne spravované adresáre sú milión krát lepšie ako tie automatické, a vedia to tak webmasteri, ako aj návštevníci týchto adresárov.

  Vyplňovanie prieskumov. V tejto oblasti je mnoho podvodníkov, ale napriek tomu existuje zopár programov ktoré vám naozaj zaplatia za vyplňovanie dotazníkov. Ak nie ste veľmi zaťažení na svoje súkromie, niekto vám bude za túto činnosť platiť (http://www.yougov.co.uk/), (http://www.ciao.co.uk/reg.php). Viac sa o tomto druhu práce píše tu: http://www.experienced-people.co.uk/1071-money-from-incentives/

  Nechajte si zaplatiť za čítanie e-mailov. Prečo by niekto mal za toto platiť? Z mnohých dôvodov, napríklad za to že ľudské oko dokáže rozoznať SPAM lepšie ako najlepší program. Aj tie najlepšie anti-spamové programy niekedy označia za SPAM seriózny e-mail, a niektoré spoločnosti si nemôžu dovoliť zahodiť takýto e-mail.

  Filtrovanie a vyhľadávanie. Sú ľudia ktorí sú ochotní zaplatiť peniaze za to že sa prehrabete miliónmi oznamov na eBay a nájdete im špecifický tovar ktorý potrebujú. Alebo napríklad prehľadávanie rôznych stránok na nákup a predaj domén - zistite čo ľudia hľadajú a nájdite im to.

CPA = Cost per Action, cena za jednotkovú činnosť. Okrem vyplňovania dotazníkov ľudia platia za množstvo iných vecí, a existujú viaceré stránky ponúkajúce CPA prácu.

Prispievanie do diskusných fór. Radi diskutujete vo fórach a chatujete s druhými ľuďmi? Vlastníci nových fór majú problém - ak tam nie je dostatok konverzácií, ľudia tak nebudú prispievať. Takže udržujú tok diskusie platením za príspevky. Takže začnite a nechajte si platiť za chatovanie.

Urobte niečo bláznivé. Ako napríklad http://www.milliondollarhomepage.com/ chlapík, ktorý sa stal známym tým, že predával bezcenné pixely na svojej stránke. Ale pretože sa ocitol v správach a získal svojich 15 minút slávy, ľudia si ho všimli a zaplatili mu peniaze za to čo by obyčajne považovali za bezcenné. Áno, ľudia sú hlúpi. Ale niektorí z tých hlúpych ľudí sú dnes milionári.

Urobte niečo viac užitočné a menej hlúpe. Nájdite potrebu v nejakej oblasti a naplňte ju. Ľudia v diskusnom fóre sa sťažujú ako nemôžu nájsť náhradnú súčiastku pre konkrétny typ auta? Nájdite niekoho kto ju vyrobí a ponúknite ju. Iní ľudia nadávajú na obmedzenia v konkrétnom programovom vybavení? Nájdite programátora ktorý navrhne riešenie a začnite ho predávať.

Ste odborník v nejakej oblasti? Píšte o danej oblasti pravidelne. Ľudia si urobia záložku na váš blok a budú ho pravidelne navštevovať. Peniaze sú v možnosti dovoliť spoločnostiam inzerovať ich produkty a služby vášmu obecenstvu.

Nevyznáte sa v žiadnej konkrétnej oblasti? Toto nezastaví bloggerov. Niektorí z nich blogujú o úplne bežných veciach, ako napríklad o tom čo mali na raňajky a ako prežili deň. A reklamy stále prichádzajú.

Pripojte sa k myspace komunite, vybudujte si množstvo "priateľov", a uinzerujte ich do úmoru. Pošlite ich na stránky kde prezentujete affiliate programy, a môžete získať slušný pravidelný príjem.

Alebo použite nástroje ako myspace na prezentáciu svojich offline aktivít - ako napríklad hudbu ktorú skladáte.

Predávajte čačky používateľom myspace. Milujú ich. Najlepšie tie lesklé. Myspace pozadia, templejty, animácie, scripty, ikony a ostatné myspace tovary dnes predstavujú multi miliónový priemysel.

Píšte newsletter. Vybudovanie mailového zoznamu príjemcov je dlhodobý plán ktorý prináša svoje zisky, ale neočakávajte okamžité výsledky. Ak je váš newsletter dobrý a podarí sa vám ho dobre spropagovať, môžete získať tisícky zaregistrovaných odberateľov (ktorí všetci budú dostávať váš newsletter zadarmo). Čím viac zaregistrovaných odberateľov máte, tým viacej vám zaplatia reklamné spoločnosti za inzerciu.

Nájdite niečo čo sa normálne nepredáva. Popustite uzdu svojej predstavivosti. Povedali by ste že je možné predávať svoj moč? Áno, čítate dobre, tú vec ktorú normálne splachujete do záchoda.

Vybudujte komunitu. Niektorí webmasteri vidia nízke zisky zo stránok orientovaných ako diskusné fóra, čo môže byť spôsobené tým že používajú kontextovú reklamu ako napríklad Adsense. Jedna z najväčších webmasterských komunít (http://www.webmasterworld.com/) je voľne prístupná a používanie je zdarma. Stránka je veľmi vyťažená a jej prevádzka stojí jej vlastníka kopu peňazí. Ale je veľmi zisková pretože umožňuje vlastníkovi organizovať konferencie, ktoré sú kvôli veľkej komunite vždy všetky vypredané.

Linkujte. Webmastri chcú aby iné stránky na nich odkazovali. Zlepšuje im to výsledky vo vyhľadávačoch. Ale nemajú čas chodiť žobrať o linky. Urobte to za nich, a nechajte si zaplatiť za linky.

Ponúknite službu registrácie do adresárov. Existuje množstvo adresárov, a mnohé z nich sú zdarma, ale registráciu musíte urobiť manuálne. Webmastri sa musia zaregistrovať, čakať na odpoveď, preskákať všetky kroky procesu. Radšej to prenechajú niekomu kto to urobí za nich a rýchlejšie.

Ďalšia variácia na budovanie odkazov - spomenutím klientovej stránky v diskusnom fóre, komentári na blogu, atď. Klienti za to zaplatia. Existujú spamerské spôsoby ako to urobiť, ale aj slušnejšie spôsoby. Ak dokážete napísať relevantný príspevok, ktorý prispieva k diskusii, a obsahuje iba také odkazy ktoré sú prínosné k diskutovanej téme, budete veľmi žiadaný u webmasterov ktorí chcú rozšíriť zmienku o svojej novej stránke.

Informačné stránky často potrebujú ľudí ktorí kontrolujú obsah zverejnený návštevníkmi stránky, komentáre k jednotlivým príspevkom, atď. Podobne adresáre umožňujúce automatickú registráciu potrebujú kontrolu aby zabránili šíreniu SPAMu na svojich stránkach. Je veľa takýchto príležitostí. Kľúč spočíva v nájdení stránky ktorá to zjavne potrebuje a ponúknutie tejto služby jej vlastníkovi.

Napíšte elektronickú knihu (eBook). Je to také ľahké ako spadnúť zo stoličky. Viete niečo o niečom? Je jedno či je to o sadení kapusty alebo programovaní v PERLe, ak ste dobrý marketér alebo si zaplatíte dobrého marketéra, môžete pravdepodobne predať niekoľko tisíc kópií vašej knihy. Ľudia ju zaplatia cez Internet, stiahnu si ju do svojho počítača, a nepotrebujete k tomu žiadne tlačenie ani nič podobné. Dokonca nepotrebujete robiť ani samotný predaj, affiliate marketing sa o to za vás postará. Je plno elektronických kníh o tom ako písať a predávať ... elektronické knihy.

Staňte sa expertom v konkrétnej úzkej oblasti, a účtujte si za svoje rady. Dobrá správa je, že na to aby ste sa na Internete stali expertom v nejakej oblasti, potrebujete tomu len venovať určitý čas a absorbovať poznatky. Nepotrebujete navštevovať žiadnu školu ani platiť žiadne poplatky.

Triedenie dát a iné rutinné činnosti sú obyčajne platené od hodiny. Je to len záležitosť hľadania na správnych miestach, a vyhýbania sa podvodníkom ktorí sa snažia len o to aby od vás získali nejaký poplatok.

Ste dobrí v grafickom dizajne? Navrhnite a ponúkajte logá a ikony, ktoré si môžu ľudia za poplatok stiahnuť. Dobré ikony sa predávajú za stovky dolárov za set. A každý set môže byť predaný znovu a znovu a znovu.

Vytvorte nejaké ocenenie, a k nemu nejaké pekné logo. Toto ocenenie udeľujte webovým stránkam ktoré sa vám páčia ... a za predpokladu že vám budú platiť pravidelný administračný poplatok im umožnite používať vytvorené logo. Udeľovanie ocenení býval dobrý spôsob získavania spätných odkazov. Ľudia budú radi platiť za to aby mohli ukazovať že ostatní si o nich myslia že sú dobrí.

AFFILIATE

Affiliate programy môžu byť veľká zábava a veľmi lukratívne. Trik spočíva v generovaní návštevnosti, jej nasmerovaní na vášho obchodníka, a najatí si drahých účtovníkov na zvládnutie vášho masívneho daňového priznania. Affiliate programy vyrobili viac milionárov ako by ste verili, a ja osobne som sa stretol s mnohými z nich.

Buďte svoj vlastný affiliate zákazník. Spoločnosti predávajúce kreditné karty, hypotekárne spoločnosti, atď., platia kdekoľvek až do 100 USD za formulár vyplnený na ich stránkach. Choďte požiadať o nejaké kreditné karty a hypotéky, ale urobte to cez vlastné affiliate linky a zarobte niekoľko stovák dolárov za deň. A potom tie produkty splácajte, toto je už len teda rada vsak :-). Mozno sa to da zuzitkovat inak ...

 

 

Inspirovali sme Vas ? Vyborne. Zarobili ste svoje peniaze ? Este lepsie. Aspon vidite ze to funguje a netreba platit podvodnikom bez toho, ze by ste zarobili vy sami. U nas mate moznost svoj zarobok si este vylepsit. Urcite ste si vsimli sekciu NAJLEPSIE, ktora je zaheslovana a neustale sa vylepsuje. Heslo k nej sa pravidelne meni a mozte ho dostat po jednorazovom zaplateni poplatku iba 5 eur na ucet banky . Ako Variabilny symbol zadajte Vase tel. cislo, ktore nam odoslete na email biznismen27@azet.sk - vdaka tomu jednoznačne identifikujeme práve Vašu platbu . Ak nechcete posielat tel cislo, mozte zvolit inu 10 ciselnu kombinaciu, avsak pre lepsi servis doporucujeme prave tel. cislo. Obratom Vam posleme heslo do 24h. Na Vas Email.  Odosielat mozte pohodlne aj zo sekcie KONTAKTY.

IBAN :  SK 20 1100 0000 0029 3315 1328

Banka: Tatrabanka

Sekcia NAJLEPSIE obsahuje nove clanky, vylepsene napady z ostatnych sekcii, najviac napadov pohromade, mnozstvo odkazov ktore vas presmeruju na stranky , ktore bezne zarabaju tisicom ludi na zivobytie a mnoho dalsieho.

NAJVACSIA PRILEZITOST ZAROBIT SI